Wij gebruiken cookies om uw gebruikservaring te verbeteren. Door op "Akkoord" te klikken, stemt u in met het gebruik van alle functionele, analytische en advertentie/trackingcookies. Deze worden gebruikt voor het optimaliseren van de website en het personaliseren van advertenties. U kunt uw voorkeuren altijd aanpassen via “instellingen”. Meer informatie vindt u op onze cookies pagina en in onze privacyverklaring.

AkkoordNee, liever niet
Cookievoorkeuren
SluitenOpslaan

Wat moet ik doen bij een storing in mijn applicatie?

Laatst bijgewerkt op:

20 augustus 2024

Storingsnummer

Bij Digital Impact begrijpen we hoe belangrijk het is dat je applicaties altijd probleemloos werken. Mocht je toch te maken krijgen met een storing, dan staan wij klaar om je zo snel mogelijk te helpen.

In geval van een storing in jouw applicatie, kun je direct contact opnemen met onze storingsdienst. Ons storingsnummer vind je terug in de productomschrijving op je factuur. Door te bellen naar dit nummer, kom je meteen in contact met een van onze supportmedewerkers die je verder zal helpen.

Afhankelijk van het niveau van de overeengekomen SLA is dit nummer 24/7 of tijdens kantooruren beschikbaar. Kijk voor de specificaties van de verschillende SLA-niveaus op de SLA-specificaties pagina.

Antwoord niet gevonden?

Start met een ticket

Heb je een vraag of een probleem, maak dan een ticket aan. Zo hebben wij meteen een compleet beeld van het probleem en kunnen we er snel mee aan de slag.

Ticket aanmaken

Heeft jouw vraag spoed?

Heeft je vraag spoed, bel dan na het aanmaken van het ticket met onze servicedesk. Zij zorgen dan dat we jouw ticket snel in behandeling nemen.

Bel: 010 669 07 55