Wij gebruiken cookies om uw gebruikservaring te verbeteren. Door op "Akkoord" te klikken, stemt u in met het gebruik van alle functionele, analytische en advertentie/trackingcookies. Deze worden gebruikt voor het optimaliseren van de website en het personaliseren van advertenties. U kunt uw voorkeuren altijd aanpassen via “instellingen”. Meer informatie vindt u op onze cookies pagina en in onze privacyverklaring.

AkkoordNee, liever niet
Cookievoorkeuren
SluitenOpslaan

SLA-specificaties

Laatst bijgewerkt op:

3 september 2024

Digital Impact biedt drie verschillende SLA-niveaus; basis, uitgebreid en maximaal. Op deze pagina vind je de specificaties van de verschillende niveaus. Mocht je vragen hebben over jouw huidige Service Level Agreement of deze willen aanpassen, neem dan contact op via het contactformulier.

In spoedgevallen kun je beschikbaarheids-, integriteits- en werkingsverstoringen en spoedaanpassingen melden bij het storingsnummer van Digital Impact. Dit telefoonnummer vind je terug in de productomschrijving op je factuur.

Service Level Agreement (SLA)BasisUitgebreidMaximaal
Beschikbaarheidsmonitoring
Dagelijkse back-up
Server updates
Hardware controle
Automatische veiligheid en integriteit controle
Beschikbaarheidsverstoring
Kantooruren24/724/7
Integriteitsverstoring
Kantooruren24/724/7
Werkingsverstoring
KantoorurenKantooruren24/7
Spoedaanpassing
KantoorurenKantooruren24/7
Meerdere back-ups
Off-site back-up
Beschikbaarheidsrapportage
Afwijkende serverconfiguratie
Versiebeheer van de broncode
Beveiligingsconfiguratie en beveiligingsfaciliteiten rapportage
Mogelijkheid tot vastleggen van afspraken omtrent de
verwerking van persoonsgegevens
Periodieke securitycheck server-configuratie
Optionele back-up op eigen server
Data opslag op twee verschillende systemen

Antwoord niet gevonden?

Start met een ticket

Heb je een vraag of een probleem, maak dan een ticket aan. Zo hebben wij meteen een compleet beeld van het probleem en kunnen we er snel mee aan de slag.

Ticket aanmaken

Heeft jouw vraag spoed?

Heeft je vraag spoed, bel dan na het aanmaken van het ticket met onze servicedesk. Zij zorgen dan dat we jouw ticket snel in behandeling nemen.

Bel: 010 669 07 55