Wij gebruiken cookies om uw gebruikservaring te verbeteren. Door op "Akkoord" te klikken, stemt u in met het gebruik van alle functionele, analytische en advertentie/trackingcookies. Deze worden gebruikt voor het optimaliseren van de website en het personaliseren van advertenties. U kunt uw voorkeuren altijd aanpassen via “instellingen”. Meer informatie vindt u op onze cookies pagina en in onze privacyverklaring.

AkkoordNee, liever niet
Cookievoorkeuren
SluitenOpslaan

Hoe wijzig ik mijn gegevens?

Laatst bijgewerkt op:

15 augustus 2024

Om gegevens zoals een naam, e-mailadres of profielfoto te wijzigen log je in op GoFlo en klik je op je naam links onderin het beeld. 

Op het volgende scherm zie je een verzameling van de gegevens die we aan je profiel hebben gekoppeld. Aan de linker kant van het scherm zie je nu verschillende optie's onder "Mijn account". 

Klik nu op "Gegevens wijzigen" om je gegevens aan te passen.

Antwoord niet gevonden?

Start met een ticket

Heb je een vraag of een probleem, maak dan een ticket aan. Zo hebben wij meteen een compleet beeld van het probleem en kunnen we er snel mee aan de slag.

Ticket aanmaken

Heeft jouw vraag spoed?

Heeft je vraag spoed, bel dan na het aanmaken van het ticket met onze servicedesk. Zij zorgen dan dat we jouw ticket snel in behandeling nemen.

Bel: 010 669 07 55