Cookievoorkeuren
InstellingenIk ga akkoord
Hi! Ik ben Niels, 35 jaar en ben een echte Rotterdammer. Ik werk nu 2,5 jaar bij Digital Impact op de support afdeling.

Daarvoor ben ik jaren bij andere bedrijven werkzaam geweest als dienstverlening of support medewerker. Naast mijn werk blijf ik graag in beweging en in de weekenden ben ik het liefst op pad met mijn kids!

Tof! Wat doe je bij DI en hoe ziet jouw werkdag eruit? 

Mijn functie bij DI is erg veelzijdig. Ik houd me bezig met support, administratie en ben ook officemanager. 

Ik ben meestal rond half 9 op kantoor. Met een reistijd van 15 minuten ben ik er zo! Ik open het kantoor, maak even een rondje, ververs de bonen van onze koffie machine. Eigenlijk zorg ik dat ons personeel zijn of haar dag goed kan beginnen. ✅

Meestal start ik in de ochtend met de administratieve zaken. Daarna werk ik openstaande klantvragen af, verzoeken uit mijn mailbox en ons ticketsysteem. Ik ben veel in overleg met onze consultants en het managementteam over uitdaging die spelen bij de klant. Vragen die ik zelf niet kan beantwoorden zet ik door naar de projectmanagers en developers.

Wat vind je het leukste aspect aan je werk? En waarom? 

Dat geen dag hetzelfde is. Elke dag is er wel weer een uitdaging en je weet nooit wat je precies te wachten staat als je 's morgens je computer aanzet.

Het klant contact en proberen voor elke vraag een passende oplossing te bieden, vind ik erg leuk aan mijn werk. Ik heb in de afgelopen jaren heel veel kunnen leren en probeer dagelijks nog steeds zo veel mogelijk bij te leren.

Wat heb je al jaren willen doen, maar is nog steeds niet gebeurd? 

Aan een specialisatie opleiding beginnen die betrekking heeft op mijn werk. Ik zou graag starten met een opleiding administratief medewerker om me nóg meer te specialiseren op dit vlak. In 2022 wil ik dit echt op gaan pakken!

Wat is de meest gekke/uitdagende klantvraag die je ooit hebt gehad?

Nou... Echt gekke vragen krijg ik op zich niet zo snel. Wat bij veel klanten wel een aandachtspuntje blijft is het instellen van de mailbox. Ik krijg soms wel eens de vraag of ik langs kan komen om de mailbox in te stellen. Dit probeer ik altijd af te handelen op afstand. Als ik overal persoonlijk de mailbox moet komen instellen, zou dat erg gezellig zijn, maar daarvoor kom ik uren in de mijn dag te kort!

Tot slot, wat wil je graag nog leren binnen het bedrijf en waarom? 

Ik zou graag nog meer willen leren over front- en backend development. Ik vind het erg fascinerend hoe het hele proces van website ontwikkeling werkt. Hoe je door middel van coderen een visueel eindproduct maakt. Dit gaat mij helpen om onze klanten nog betere inschatting te geven van de omvang van onze werkzaamheden.

Wij zoeken impactmakers ⚡️

Digital Impact groeit hard en we zijn daarom op zoek naar talent! Bekijk al onze openstaande vacatures via deze link. 

Geschreven door

Niels van Leerdam

Niels van Leerdam

Facilitair manager & Support
Op de hoogte blijven van alle nieuwtjes?
Wij vinden het leuk om nieuws met je te delen. Meld je aan voor onze nieuwsbrief en ontvang elke maand de nieuwsbrief.

Door je te abonneren op onze nieuwsbrief ga je akkoord met onze privacyverklaring.

Volg ons op sociale media!

Wij delen regelmatig leuke dingen met betrekking tot Digital! Benieuwd? Volg ons!

Newsletter
Op de hoogte blijven van alle nieuwtjes?
Wij vinden het leuk om nieuws met je te delen. Meld je aan voor onze nieuwsbrief en ontvang elke maand de nieuwsbrief.

Door je te abonneren op onze nieuwsbrief ga je akkoord met onze privacyverklaring.

Volg ons op sociale media!

Wij delen regelmatig leuke dingen met betrekking tot Digital! Benieuwd? Volg ons!