24/7 informatievoorziening voor jouw klanten, dat is pas service!
Een “Mijn” omgeving, ookwel klantportaal of extranet, verhoogt je digital self-service en daarmee verbeter je de klantrelatie. Jouw klanten verwachten tegenwoordig 24/7 beschikbaarheid van infromatie. Via een eigen omgeving kunnen zij digitaal facturen ophalen, projectstatussen inzien, producten kopen en gebruik maken van online service. De klant staat centraal. Daarom ontsluiten wij alle benodigde informatie vanuit jouw ERP en voegen wij data samen in een gebruiksvriendelijke interface.
Dit is waarom je een klantportaal op maat nodig hebt:
- Het biedt precies die informatie, in de structuur die het best aansluit op de behoefte van jouw klant.
- Het vergroot de self-service en verkleint daarmee de belastbaarheid van je back-office medewerkers.
- Op maat ontwikkelen laat ons geen beperkingen om de klantreis perfect te laten aansluiten op het profiel en de organisatiestructuur van jouw bedrijf.

“Mijn” omgeving / Klantportaal.
Wanneer je een “Mijn” omgeving bij Digital Impact ontwikkelt ben je ervan verzekerd dat deze naadloos aansluit op de klantbehoefte, het precies de juiste data bevat en het je bedrijf efficiënter maakt. Door 14 jaar ervaring in B2B “Mijn” omgevingen en klantportalen weten wij de weg en kennen we de complexiteit. We hebben gekoppeld met meer dan 100 derde systemen en kunnen alle benodigde data ontsluiten. En dat volgens een aanpak die altijd gericht is om de klant centraal te stellen.
600+ klanten gingen je voor.











.png?resolution=175x0&quality=95&type=webp)

Wij houden van aanpakken, dat doen we dan ook.
Gewoon duidelijke taal, de regie nemen en via een vaste aanpak. Dat maakt onze projecten tot een succes. Van gezamenlijke ontdekking, tot strategie, design en ontwikkeling. We pakken aan en laten niet los tot iedereen tevreden is.