Digital self-service, maar waarom?
Een groot deel van jouw klanten verwacht de mogelijkheid om digitaal te kunnen kopen, ze verwachten 24/7 beschikbaarheid en een uitmuntende klantervaring. Een flinke uitdaging. Je vraagt je dus af of dit ook voor jou geldt. Ja! Binnen nu en 4 jaar is bijna de helft van alle B2B inkopers “digitaal opgevoed”. Zij verwachten niet anders dan digital self-service.
Dit is waarom je nu moet gaan voor een B2B E-commerce
- Klanten hebben overal ter wereld en altijd toegang tot jouw digitale verkoop, projecten, facturen en voorraden.
- Het kan naadloos aansluiten op jouw bestelprocessen en aftersales procedures.
- Automatisering van facturatie, serviceprocessen en informatieverstrekking maakt jouw bedrijf efficiënter.
- Het helpt jouw doelstelling te behalen, zoals: meer online verkoop, het versterken van klantrelaties of het verhogen van de klanttevredenheid.

B2B E-commerce portal.
Onze projectaanpak is erop gericht om uitmuntende B2B E-commerce portals te ontwikkelen. Dat doen we door de business-structuur te doorgronden, te begrijpen wat de klant beweegt en altijd te zoeken naar zoveel mogelijk automatisering.
Dat levert een naadloze verbinding tussen digitale verkoopprocessen en de klantbehoefte, efficiëntere bedrijfsprocessen en hogere omzet uit digitale producten.
600+ klanten gingen je voor.











.png?resolution=175x0&quality=95&type=webp)

Wij houden van aanpakken, dat doen we dan ook.
Gewoon duidelijke taal, de regie nemen en via een vaste aanpak. Dat maakt onze projecten tot een succes. Van gezamenlijke ontdekking, tot strategie, design en ontwikkeling. We pakken aan en laten niet los tot iedereen tevreden is.