Cookievoorkeuren
InstellingenIk ga akkoord

Samen de maritieme industrie veranderen.

JRC is één van de marktleiders op het gebied maritieme elektronica. Met een team van meer dan 750 engineers, een distributienetwerk van ruim 200 locaties en de gedrevenheid om de maritieme sector altijd een stukje beter te maken, focust JRC op de toekomst.

Uitdaging

Eén integraal informatieplatform.

Om de ambities van JRC te dragen was een uitgebreide digitale weerspiegeling van de organisatie vereist. Met tal van producten, services en markten waarin deze worden verkocht, was het zaak om één integrale digitale oplossing te organiseren. Het doel: een website die duidelijk informeert en een gesloten omgeving waarin klanten kunnen inloggen en producten of services kunnen bestellen.

JRC | Digital Impact B.V.JRC | Neon Digital Impact B.V.

Continuïteit staat centraal.

Omdat JRC klanten over de hele wereld bediend die vaak groot gebruiker zijn van de producten of services van JRC, is het essentieel dat de digitale omgeving altijd beschikbaar is. We ontwikkelden daarom de webapplicatie op de laatste innovaties die ervoor zorgen dat de up-time gegarandeerd blijft. Door middel van een Virtual Private Server en toepassing van CDN, wordt content overal ter wereld snel en veilig weergegeven.

JRC | Digital Impact B.V.

Alle klanten, op maat, via één klantomgeving bedienen.

Iedere klant heeft eigen wensen, klantspecifieke documentatie en afspraken met JRC. We ontwikkelden daarom een klantportaal, waarin alle klanten op maat informatie kunnen ontvangen. Deze applicatie is gekoppeld met Microsoft Share Point, waarin JRC al haar productinformatie beheert. Op klantniveau kan productinformatie worden ontsloten. Hierdoor heeft iedere klant precies de informatie die het nodig heeft en is deze 24/7 beschikbaar.

Offertes aanvragen, trainingen boeken en marketingitems ontvangen.

Het klantportaal biedt ruime mogelijkheden voor klanten. Zo kan een marketing en trainingsbudget gekoppeld worden aan klanten waarmee zij ECDIS trainingen kunnen volgens en marktingmaterialen kunnen bestellen.
Ook bevat het klantportaal een op maat georganiseerd pricing en quotation tool. Hiermee kunnen klanten makkelijk en snel binnen het productgamma een productenpakket samenstellen en prijzen opvragen.

Offertes aanvragen, trainingen boeken en marketingitems ontvangen.

Het klantportaal biedt ruime mogelijkheden voor klanten. Zo kan een marketing en trainingsbudget gekoppeld worden aan klanten waarmee zij ECDIS trainingen kunnen volgens en marktingmaterialen kunnen bestellen.
Ook bevat het klantportaal een op maat georganiseerd pricing en quotation tool. Hiermee kunnen klanten makkelijk en snel binnen het productgamma een productenpakket samenstellen en prijzen opvragen.