Gewoon de leukste bemiddelaar zijn, dan komt de rest vanzelf!
Diff heeft haar sporen in de bemiddeling ruimschoots verdient. Na verkoop van een eerder concept wordt door de eigenaren een fris, nieuw en energiek concept gestart: Diff. De pay-off: ‘We make the difference’, zegt alles over de wens om het anders, beter te doen dan de concurrent.
Deel ons je plannenUitdaging
Een sterke merkpresentatie in een conversiegerichte recruitmentwebsite.
Al langer voert Digital Impact voor Diff recruitmentcampagnes uit via social media advertenties en Google Ads. De exposure is hierdoor enorm toegenomen, alleen de conversieratio mocht volgens onze online marketing experts nóg beter. Op basis van data analyse zijn we aan de slag gegaan om de exacte klantreis en informatiebehoefte van de doelgroep te bepalen.
Vraag meer informatie aan

Uitmuntende gebruiksvriendelijkheid op ieder device, vooral mobiel.
Uit data analyse bleek dat het grootste deel van de website bezoekers via mobiele devices op de website kwam. Deze was hier nog niet voor geoptimaliseerd. De doelgroep heeft vaak al een technische functie en moet overtuigd worden om over te stappen. We hebben de website mobile-first ontwikkeld, om het mobiele gebruik perfect te maken. Maar dat vonden wij niet genoeg. Via real-time tests met mensen uit de techniek hebben we de gebruikerservaring getoetst.
Start een project
Vanuit één plek alle vacatures beheren en op de website ontsluiten via Carerix.
Diff groeit snel en heeft steeds meer vacatures in te vullen. Het plaatsen van vacatures moest daarom zoveel mogelijk geautomatiseerd verlopen. Ook moest er specifieke informatie worden getoond over de vacature. Het moest verder erg makkelijk zijn voor de bezoeker om te filteren naar de gewenste functie. We hebben het plaatsen van vacatures geautomatiseerd via een API-koppeling met Carerix. Door data uit Carerix direct van labels te voorzien, worden nieuwe vacatures direct na plaatsing uitgelezen en kan een bezoeker hier makkelijk op filteren.
Vraag meer informatie aanLandingspagina’s voor bedrijven op zoek naar personeel in de techniek.
Onze online marketing campagne stopt niet bij het werven van personeel. We hebben gekeken naar alle strategische doelstellingen van Diff en focussen ons daarom ook op het converteren van bedrijven die naar personeel op zoek zijn. We hebben dynamische landingspagina’s voor Diff ontwikkeld die aan de hand van het zoekgedrag op maat informatie tonen in Google en op de website.
80 sollicitaties
per maand
300%
meer kwalitatieve bezoekers
200% meer conversie
door online marketing campagne
Diff