Cookievoorkeuren
InstellingenIk ga akkoord

In- en verkopen managen via digitaal container dashboard.

Container & Co is een jonge en snelgroeiende expediteur uit Rotterdam, maar merkten dan hun processen achterbleven bij de snelle groei van de organisatie. Veel werd namelijk nog gedaan met Excel-bestanden. Hierdoor ontstond de behoefte aan een geavanceerd systeem om meer grip te krijgen op de facturering en operationele processen. Digital Impact heeft voor Container & Co maatwerk software ontwikkeld, geïntegreerd met Exact Online, om hun containermanagement te optimaliseren.

Lees verder

Onze services

Analyse & Strategie
Maatwerk software
Exact Online integratie
CRM-systeem
UX Design
UI Design

Krachtige software voor container forwarding.

Het organiseren van container forwarding is een complex en foutgevoelig proces, vooral wanneer veel handmatige invoer nodig is. Om handmatige fouten te minimaliseren en beter inzicht te krijgen in inkoop-, verkoop- en betalingsprocessen, heeft Digital Impact een maatwerk software dashboard ontwikkeld voor Container & Co. Het software dashboard biedt een overzichtelijke weergave van alle orders, klanten, leveranciers, facturen, maar bijvoorbeeld ook actuele wisselkoersen, zodat er niets meer over het hoofd wordt gezien en er totale controle is.

Totaaloverzicht en gemakkelijk beheer.

Het nieuwe CRM systeem dat Digital Impact heeft ontwikkeld voor Container & Co biedt een totaaloverzicht van alle klanten, leveranciers, lopende offertes en opdrachten. Het systeem stelt Container & Co in staat om grip te krijgen op hun bestanden en processen, en alles gemakkelijk te beheren.

Inzicht in orders en overzicht van acties.

Klanten krijgen een duidelijk overzicht van de orders die zij hebben geplaatst en de bijbehorende documenten die nodig zijn. Deadlines zijn opvallend aangegeven en onvoltooide acties zijn niet meer te missen.

Geautomatiseerde creatie van orders en offertes.

De software maakt het mogelijk om orders en offertes volledig digitaal en geautomatiseerd te creëren, met minimale handmatige tussenkomst. Dit vermindert de kans op fouten en zorgt voor een significante efficiëntieslag binnen de processen van Container & Co.

Geautomatiseerde communicatie met klanten.

De communicatie tussen Container & Co en hun klanten verloopt volledig geautomatiseerd, waardoor deadlines voor documentatie en betalingen niet meer worden vergeten. Medewerkers van Container & Co ontvangen automatische meldingen bij ontbrekende documenten of te late betalingen, zodat eventuele problemen snel kunnen worden opgelost.

Design system op basis van huisstijl.

Om de vertaling van papier naar software dashboard te kunnen maken, heeft Digital Impact op basis van de al bestaande huisstijl van Container & Co een design system gecreëerd. Dit bestaat uit een aantal regels en richtlijnen voor het gebruik van kleuren, fonts en stijlelementen voor de website en software van Container & Co. 

Container forwarding, overal ter wereld.

Met het nieuwe CRM-systeem is Container & Co in staat om gemakkelijk en efficiënt orders te versturen naar alle hoeken van de wereld, gebruik makende van een netwerk aan leveranciers. Daarnaast worden er via het systeem altijd de actuele wisselkoersen aangehouden. 

 

Overzichtelijk beheer van klanten en leveranciers.

Het systeem biedt een overzicht van alle klanten en leveranciers, waardoor Container & Co gemakkelijk het beheer van hun relaties kan bijhouden. Automatische meldingen zorgen ervoor dat documenten en betalingen tijdig worden afgehandeld, zodat alles soepel verloopt.

Impact maken
voor jouw bedrijf?

Wij helpen je graag bij jouw uitdagingen!

Afbeelding Patrick Bosters
Patrick Bosters

Digital Consultant