Cookievoorkeuren
InstellingenIk ga akkoord

Iedere klant bij ons heeft een Service Level Agreement, ook wel SLA genoemd. In de SLA staat beschreven wat je als klant kan verwachten van Digital Impact op het gebied van Service en Support. De SLA bevat zodoende afspraken over back-ups, controles, rapportages, beschikbaarheid van onze support en eventuele verdere afspraken. Binnen de SLA worden websites, webshops en/of online softwareoplossingen van Digital Impact aangeduid als 'applicatie'. Je kunt de SLA vinden op de voorwaarden pagina.

Service Level Agreement (SLA)BasisUitgebreidMaximaal
Beschikbaarheidsmonitoring
Dagelijkse back-up
Server updates
Hardware controle
Automatische veiligheid en integriteit controle
Beschikbaarheidsverstoring Kantooruren24/724/7
Integriteitsverstoring Kantooruren24/724/7
Werkingsverstoring KantoorurenKantooruren24/7
Spoedaanpassing KantoorurenKantooruren24/7
Meerdere back-ups
Off-site back-up
Beschikbaarheidsrapportage
Afwijkende serverconfiguratie
Versiebeheer van de broncode
Beveiligingsconfiguratie en beveiligingsfaciliteiten rapportage
Mogelijkheid tot vastleggen van afspraken omtrent de
verwerking van persoonsgegevens
Periodieke securitycheck server-configuratie
Optionele back-up op eigen server
Data opslag op twee verschillende systemen

Mocht je vragen hebben over jouw huidige Service Level Agreement of deze willen aanpassen neem dan contact op met info@digitalimpact.nl.