Wij gebruiken cookies om uw gebruikservaring te verbeteren. Door op "Akkoord" te klikken, stemt u in met het gebruik van alle functionele, analytische en advertentie/trackingcookies. Deze worden gebruikt voor het optimaliseren van de website en het personaliseren van advertenties. U kunt uw voorkeuren altijd aanpassen via “instellingen”. Meer informatie vindt u op onze cookies pagina en in onze privacyverklaring.

AkkoordNee, liever niet
Cookievoorkeuren
SluitenOpslaan

SLA

Heb je een SLA? Dan lees je hier over de afspraken.

Wat is een Service Level Agreement (SLA)?
Wat is een Service Level Agreement? Een Service Level Agreement, ook wel SLA genoemd, is een afspraak tussen de klant en de leverancier waarin ze precies vastleggen wat voor dienst de leverancier levert en welke kwaliteit die dienst moet hebben. De SLA bevat afspraken over dienstomvang, prestatie-eisen, rapportage & monitoring, beschikbaarheid van support en eventuele verdere afspraken. Een SLA helpt beide partijen om verwachtingen duidelijk te maken en te zorgen dat de kwaliteit van de dienst aan de behoeften van de klant voldoet. Het biedt de klant zekerheid over wat hij kan verwachten en geeft de leverancier duidelijke richtlijnen over wat er geleverd moet worden. Service Level Agreement bij Digital Impact Bij Digital Impact heeft iedere klant automatisch een Service Level Agreement. In de SLA staat beschreven wat je als klant kan verwachten van Digital Impact op het gebied van Service en Support. Binnen de SLA worden websites, webshops en/of online softwareoplossingen van Digital Impact aangeduid als 'applicatie'. Je kunt de volledige SLA vinden op de voorwaarden pagina. Digital Impact biedt drie verschillende SLA-niveaus; basis, uitgebreid en maximaal. Kijk voor meer informatie over de specificaties van de verschillende niveaus op de SLA-specificaties pagina. Mocht je vragen hebben over jouw huidige Service Level Agreement of deze willen aanpassen, neem dan contact op via het contactformulier. Voor spoedgevallen heeft Digital Impact een storingsnummer. Hier kunnen storingen in je applicatie worden gemeld. Je vindt dit telefoonnummer in de omschrijvingen op je factuur.
Wat moet ik doen bij een storing in mijn applicatie?
Storingsnummer Bij Digital Impact begrijpen we hoe belangrijk het is dat je applicaties altijd probleemloos werken. Mocht je toch te maken krijgen met een storing, dan staan wij klaar om je zo snel mogelijk te helpen. In geval van een storing in jouw applicatie, kun je direct contact opnemen met onze storingsdienst. Ons storingsnummer vind je terug in de productomschrijving op je factuur. Door te bellen naar dit nummer, kom je meteen in contact met een van onze supportmedewerkers die je verder zal helpen. Afhankelijk van het niveau van de overeengekomen SLA is dit nummer 24/7 of tijdens kantooruren beschikbaar. Kijk voor de specificaties van de verschillende SLA-niveaus op de SLA-specificaties pagina.
SLA-specificaties
Digital Impact biedt drie verschillende SLA-niveaus; basis, uitgebreid en maximaal. Op deze pagina vind je de specificaties van de verschillende niveaus. Mocht je vragen hebben over jouw huidige Service Level Agreement of deze willen aanpassen, neem dan contact op via het contactformulier. In spoedgevallen kun je beschikbaarheids-, integriteits- en werkingsverstoringen en spoedaanpassingen melden bij het storingsnummer van Digital Impact. Dit telefoonnummer vind je terug in de productomschrijving op je factuur. Service Level Agreement (SLA) Basis Uitgebreid Maximaal Beschikbaarheidsmonitoring Dagelijkse back-up Server updates Hardware controle Automatische veiligheid en integriteit controle Beschikbaarheidsverstoring Kantooruren 24/7 24/7 Integriteitsverstoring Kantooruren 24/7 24/7 Werkingsverstoring Kantooruren Kantooruren 24/7 Spoedaanpassing Kantooruren Kantooruren 24/7 Meerdere back-ups Off-site back-up Beschikbaarheidsrapportage Afwijkende serverconfiguratie Versiebeheer van de broncode Beveiligingsconfiguratie en beveiligingsfaciliteiten rapportage Mogelijkheid tot vastleggen van afspraken omtrent de verwerking van persoonsgegevens Periodieke securitycheck server-configuratie Optionele back-up op eigen server Data opslag op twee verschillende systemen

Jouw vraag niet gevonden?

Start met een ticket

Heb je een vraag of een probleem, maak dan een ticket aan. Zo hebben wij meteen een compleet beeld van het probleem en kunnen we er snel mee aan de slag.

Ticket aanmaken

Heeft jouw vraag spoed?

Heeft je vraag spoed, bel dan na het aanmaken van het ticket met onze servicedesk. Zij zorgen dan dat we jouw ticket snel in behandeling nemen.

Bel: 010 669 07 55