Per 1 september 2018 zijn alle activiteiten en contracten op het gebied van websites, webshops, online marketing samen met het bijbehorend personeel overgenomen door Digital Impact B.V. Vanaf 1 januari 2019 is de maandfacturatie van het CMS en de hosting van uw website vanuit Digital Impact overgenomen.
Wij snappen dat dit vragen met zich mee kan brengen. Om dit voor te zijn hebben wij hieronder een FAQ opgesteld.
Ik had meerdere pakketten bij Digital Impact, wat gaat er over naar Digital Impact?
Enkele producten zullen niet overgaan door de aard van de werkzaamheden die uitgevoerd moeten worden. Heeft u de volgende onderdelen bij Goos Online afgenomen:
- VPS server met dashboard
- SLA + VPS server met dashboard
- Email + SLA + VPS server met dashboard
Dan zullen deze niet overgezet gaan worden naar Digital Impact. Heeft u de bovenstaande producten niet afgenomen bij Goos Online, dan zal de nieuwe facturatie vanuit Digital Impact komen. Hieronder vallen bijvoorbeeld CMS pakketten, Hosting, en domeinbeheer.
Ik betaalde per SEPA-incasso, wat gebeurt hiermee?
Wij maken gebruik van een CORE-incasso. Door de magie van technologie zullen deze SEPA instellingen worden overgenomen door Digital Impact, er hoeft door u niets geregeld te worden om via een SEPA-incasso te blijven betalen. Het innen start wel iets later dan u gewend bent, hier wordt nog een bericht over verstuurd.
Wat gebeurt er met mijn facturatieperiode?
De mogelijkheid om per maand/kwartaal/jaar te betalen wordt ook overgenomen door Digital Impact, aan uw facturatieperiode zal dus niks veranderen.
Wat gebeurt er met de opzegtermijn van mijn pakketten?
Uw oude opzegtermijn blijft van kracht. De contractvoorwaarden zullen 1 op 1 worden overgezet naar Digital Impact.
Mijn vraag staat hier niet tussen. Voor vragen en opmerkingen kunt u mailen naar info@digitalimpact.nl of bel ons op 010 – 669 07 55.
Antwoord niet gevonden?
Start met een ticket
Heb je een vraag of een probleem, maak dan een ticket aan. Zo hebben wij meteen een compleet beeld van het probleem en kunnen we er snel mee aan de slag.
Ticket aanmakenHeeft jouw vraag spoed?
Heeft je vraag spoed, bel dan na het aanmaken van het ticket met onze servicedesk. Zij zorgen dan dat we jouw ticket snel in behandeling nemen.
Bel: 010 669 07 55