Wij gebruiken cookies om uw gebruikservaring te verbeteren. Door op "Akkoord" te klikken, stemt u in met het gebruik van alle functionele, analytische en advertentie/trackingcookies. Deze worden gebruikt voor het optimaliseren van de website en het personaliseren van advertenties. U kunt uw voorkeuren altijd aanpassen via “instellingen”. Meer informatie vindt u op onze cookies pagina en in onze privacyverklaring.

AkkoordNee, liever niet
Cookievoorkeuren
SluitenOpslaan

Personaliseer je customer experience met een klantportaal

Een klantportaal laten ontwikkelen is de manier om optimale focus te leggen op persoonlijke digitale klankinteracties. Automatiseer bedrijfsprocessen, integreer met bestaande back-office systemen en digitaliseer de interactie met klanten. Het kan allemaal met een klantportaal op maat. 

  • 24/7 toegang
  • Efficiëntie door zelfservice
  • Transparantie voor klanten
  • Kostenbesparing
  • Klanttevredenheid van 9,8!
  • Specialist in klantportalen
  • 16 jaar ervaring
klantportaal

Klantportaal

Een klantportaal zorgt ervoor dat klanten 24/7 toegang hebben tot specifieke product of projectinformatie. Dit zorgt voor een hogere betrokkenheid, betere service en efficiëntere processen. 

Een klantportaal op maat

Digital Impact is gespecialiseerd in het ontwerpen, ontwikkelen, integreren en implementeren van maatwerk klantportalen. Met een integrale aanpak waarin de klantreis centraal staat, zorgen we ervoor dat alle businessprocessen waarbij de klant betrokken moet worden ook echt beschikbaar worden voor klanten. 

Of het nu gaat om het kopen van producten, inzage in managementinformatie of inzicht in facturen. Het is allemaal mogelijk. Een klantportaal brengt deze informatie bij elkaar en maakt het volledig in jullie huisstijl inzichtelijk voor klanten. Klanten kunnen zo makkelijk interactie hebben met je servicedesk of accountmanagers. Een echte USP voor je serviceorganisatie dus! 

De voordelen van een klantportaal

  • 24/7 toegang voor klanten: Klanten kunnen direct en altijd bij product of projectinformatie. Zo weten ze wat ze bij je gekocht hebben en kunnen ze zien wat er nog nodig is om de volgende stap in een project te zetten. 
  • 1 centrale plek voor klantinteracties: Een klantportaal zorgt ervoor dat alle stakeholders vanuit jullie organisatie en die van de klant op 1 plek informatie hebben. Dit voorkomt onduidelijkheid in communicatie en maakt het makkelijker om informatie terug te halen.
  • Efficiëntie door zelfservice: Een klantportaal stelt klanten in staat om zelf acties uit te voeren. Zo kunnen ze producten bij bestellen, productinformatie ophalen of de status van een bestelling zien. Dit beperkt de druk op serviceafdelingen enorm.
services---klantportaal-voorbeeld

Expertise van concept tot implementatie.

Het team van Digital Impact is gespecialiseerd in het ontwikkelen van klantportalen vanuit een 360 graden perspectief. Van de eerste mockups die we toetsen bij jullie klanten, tot het implementeren van het klantportaal onder medewerkers en klanten. We voorzien in de hele journey, want pas dan is het product een succes. Na livegang stoppen we niet, maar we komen continu met nieuwe inzichten en optimalisaties. Hierdoor staat het portaal nooit stil en behoud je een voorsprong op concurrentie.

Waarom kiezen voor Digital Impact

  • Maatwerk Excellence: Wij ontwikkelen maatwerk klantportalen die jouw unieke bedrijfsbehoeften aanpakt, met oog voor detail en kwaliteit.
  • Kwaliteitsgarantie: Onze doorgronde functionele designs, uitvoerige testprocedures en dubbele code-reviews zorgen voor betrouwbare en robuuste klantportalen.
  • Schaalbaarheid: Onze oplossingen zijn ontworpen om mee te groeien met jouw bedrijf, waardoor je flexibiliteit en groeipotentieel hebt.
  • Ondersteuning op maat: Onze toegewijde ondersteuning en onderhoudsdiensten zorgen ervoor dat jouw klantportaal altijd optimaal presteert.

Ook een klantportaal ontwikkelen?

Technologie en integraties voor klantportalen

Tech and stack

Een kwalitatief klantportaal dat de meeste waarde toevoegt voor klanten is schaalbaar ontwikkeld en geïntegreerd met krachtige backoffice software systemen. Digital Impact is gespecialiseerd in het integreren van ERP, CRM en PIM systemen in klantportalen.

Onze aanpak

Ons proces begint met een diepgaande analyse van jouw behoeften en doelstellingen. Vervolgens ontwerpen en ontwikkelen we een oplossing die perfect aansluit bij jouw unieke vereisten. Gedurende het hele proces blijven we nauw met jou samenwerken om ervoor te zorgen dat de oplossing aan al jouw verwachtingen voldoet.

  • Discovery: We beginnen met het verkennen van het landschap, de doelgroep en de doelen. We analyseren de huidige klantreis en kijken naar het gedrag dat we verwachten.
  • Strategie: We bepalen een duidelijke roadmap met doelen. Daarin nemen we op wat het MVP voor de applicatie wordt, maar we houden ook rekening met het einddoel, zodat deze goed op elkaar uitlijnen.
  • Design: Onze UX/UI designers werken nauw samen met onze software architecten om van functie naar vorm te ontwerpen aan alle interfaces. Alles wordt vastgelegd in een design system voor maximale efficiëntie.
  • Development: We ontwikkelen in een multi disciplinair team van specialisten op front-end, back-end, architectuur en integraties.
  • Implementatie: Naast een uitvoerig testproces weten we dat de beste software pas goed werkt na een succesvolle implementatie. Die begeleiden we dan ook volledig!

Bij Digital Impact zijn wij jouw betrouwbare partner voor maatwerk softwareoplossingen die succes opleveren. Neem contact met ons op en ontdek hoe wij jouw bedrijf kunnen laten excelleren in het digitale tijdperk!

Meer weten over klantportalen?

Voorbeelden van klantportalen

Container forwarding met maatwerk CRM-systeem

Container & Co

Container forwarding met maatwerk CRM-systeem

Maatwerk informatie & interactiesysteem gekoppeld aan CRM

Tanis

Maatwerk informatie & interactiesysteem gekoppeld aan CRM

Een klantportaal laten ontwikkelen? Kom in contact.

  • Een goede kop koffie en een fijn inhoudelijk adviesgesprek. Helemaal vrijblijvend.
  • Een analyse, oplossingsrichting en offerte binnen 2 weken!
  • Garantie op kwaliteit, deskundigheid en succes van het eindproduct.
  • Echte specialisten op het gebied van IT, strategie en marketing.
  • Geheel vrijblijvend, inhoudelijk adviesgesprek.
  • Analyse & offerte binnen 2 weken
  • Garantie op kwaliteit, deskundigheid en succes van het eindproduct.
  • Echte specialisten in IT, strategie & marketing.
Afbeelding Thomas Groeneveld
Thomas Groeneveld
Managing Partner & Strateeg
Thomas Groeneveld

Managing Partner & Strateeg

Plan een meeting
Afbeelding Thomas Groeneveld