Wij gebruiken cookies om uw gebruikservaring te verbeteren. Door op "Akkoord" te klikken, stemt u in met het gebruik van alle functionele, analytische en advertentie/trackingcookies. Deze worden gebruikt voor het optimaliseren van de website en het personaliseren van advertenties. U kunt uw voorkeuren altijd aanpassen via “instellingen”. Meer informatie vindt u op onze cookies pagina en in onze privacyverklaring.

AkkoordNee, liever niet
Cookievoorkeuren
SluitenOpslaan

Digital marketing en storytelling om de groei van jouw organisatie te versnellen.

Versnel de groei van je organisatie en vergroot de zichtbaarheid met meetbare resultaten. Met een multichannel benadering, die gedreven wordt vanuit digitale strategie en met de gebruiker centraal, ontwikkelt Digital Impact succesvolle digitale marketingcampagnes. Hiermee verhogen we rendement van Ecommerce, excelleren we online leadfunnels en blijven we top-of-mind bij bestaande klanten en netwerk. Datagedreven analyseren we het online gedrag van jullie doelgroep en vormen we nieuwe innovatieve strategieën voor groei.

  • Strategisch gedreven allround marketing
  • Expertise op data, content en campagnes
  • Klanttevredenheid van 9,8!

Meer weten over online marketing?

Thomas Groeneveld
Managing Partner & Strateeg
Afbeelding Thomas Groeneveld

Datagedreven resultaten

Onze online marketing en content experts verenigen creativiteit, strategie en data met bewezen online marketingkanalen om te komen tot de beste resultaten. Via een aanpak die gericht is om volledig te ontzorgen en maandelijks bij te sturen, adviseren onze consultants jouw organisatie continu op basis van de laatste analyses. Dit adaptieve model gecombineerd met een vaste projectmanagement structuur zorgt voor optimale wendbaarheid en daadkrachtige campagnes. Wij geloven niet in een vaste inzet op werkzaamheden per maand, maar juist in het vermogen om snel bij te kunnen sturen en naar de situatie van de organisatie en markt te kunnen schakelen. Zo komen we tot échte resultaten, berust op kwalitatieve data.

Klanten die je voorgingen

serviceoverview---marketing

Multichannel online marketing strategie gericht op content in 2024: Waar moet je op letten?

2024 is het jaar van veranderende strategie. De markt koelt wat af. De doelgroep is zich steeds bewuster van online marketingactiviteiten en aanpassingen in privacywetgeving zorgen voor beperkingen op dataverzameling. Desalniettemin is digital marketing groter dan ooit en besteedt het merendeel van de markt het grootste deel van haar marketingbudgetten via deze weg. De manier waarop de doelgroep benaderd moet worden is echter wel veranderd. Het is belangrijk om goed te achterhalen hoe jouw doelgroep zich gedraagt, welke informatie het nodig heeft en hoe het stakeholder landschap eruitziet. 

Zeker in business-to-business markten is de klantreis lang, complex en bewegen beslissingen tussen verschillende stakeholders. Een multichannel aanpak, gericht op de touchpoints van alle stakeholders in de klantreis, en afgestemd op hun informatiebehoefte is dan ook essentieel. In het landschap van digitale marketing wordt ook jouw doelgroep overspoeld met campagne content. Het aanspreken van je doelgroep, personificatie van de boodschap en creativiteit in de boodschap zijn essentieel om aandacht te krijgen. Onze experts adviseren je in de juiste funnelstrategie.

Vragen over online marketing? Neem contact met ons op.

  • Een goede kop koffie en een fijn inhoudelijk adviesgesprek. Helemaal vrijblijvend.
  • Een analyse, oplossingsrichting en offerte binnen 2 weken!
  • Garantie op kwaliteit, deskundigheid en succes van het eindproduct.
  • Echte specialisten op het gebied van IT, strategie en marketing.
  • Geheel vrijblijvend, inhoudelijk adviesgesprek.
  • Analyse & offerte binnen 2 weken
  • Garantie op kwaliteit, deskundigheid en succes van het eindproduct.
  • Echte specialisten in IT, strategie & marketing.
Afbeelding Patrick Bosters
Patrick Bosters
Digital Consultant
Patrick Bosters

Digital Consultant

Plan een meeting
Afbeelding Patrick Bosters