Cookievoorkeuren
InstellingenIk ga akkoord

Van Oordt en Elite samenvoegen op één website.

Van Oordt is onderdeel van de Zuckergruppe, dat tevens eigenaar is van de Belgische concullega van Van Oordt: Elite. Voorafgaand aan dit project werd besloten dat deze twee organisaties samengevoegd zouden worden in één website, maar nog wel los moesten kunnen communiceren.

Uitdaging

Gebruiksvriendelijk voor alle doelgroepen in verschillende landen.

Het was een flinke uitdaging om alle customer journey’s goed te verenigen in één website. Van Oordt en Elite communiceren naar zes branches met meer dan 100 producten. Nog complexer was het feit dat per land sommige producten wel en niet aangeboden worden. Via IP adres en browserinstelling achterhalen we waar een bezoeker vandaan komt en aan de hand daarvan wordt de websitecontent aangepast.

Van Oordt | Digital Impact B.V.Van Oordt | Neon Digital Impact B.V.

Makkelijk producten zoeken via slimme zoekfunctie.

De producten, daar draait het allemaal om. De producten hebben een centrale rol in de website. Producten kunnen niet online worden gekocht, maar het is belangrijk voor de oriëntatiefase van nieuwe en huidige klanten om een duidelijk overzicht te krijgen van alle producten. Van Oordt merkte namelijk dat niet alle klanten de diepte van het productportfolio kende. Daarom hebben we een slimme filter en zoekfunctie geïmplementeerd, waarmee bezoekers snel tot het gewenste product kunnen komen.

Van Oordt | Digital Impact B.V.

Geautomatiseerde productimport vanuit PS in Foodservice.

Om het beheer van de producten op de website zo makkelijk mogelijk te maken hebben we het ophalen van productinformatie en alle mutaties die hierop plaatsvinden geautomatiseerd. We hebben een maatwerk API-koppeling ontwikkeld met PS in Foodservice, het PIM systeem van Van Oordt. Hierdoor wordt productinformatie opgehaald en op de juiste manier geplaatst in de website.

Samen groeien met het marketingteam van Van Oordt.

Van Oordt heeft een volledig marketingteam dat enorm veel kennis heeft van de sector. Ook online marketing hebben zij in huis en daar werken wij graag mee samen. Via maandelijkse sessies bekijken we de online marketing strategie en voert Digital Impact conversie optimalisaties uit in de website. Zo vormen wij ons echt als een maatpak om de klantorganisatie heen.

Samen groeien met het marketingteam van Van Oordt.

Van Oordt heeft een volledig marketingteam dat enorm veel kennis heeft van de sector. Ook online marketing hebben zij in huis en daar werken wij graag mee samen. Via maandelijkse sessies bekijken we de online marketing strategie en voert Digital Impact conversie optimalisaties uit in de website. Zo vormen wij ons echt als een maatpak om de klantorganisatie heen.

2 websites

in één CMS

3x minder handelingen

door productimport uit PS in Foodservice

40% meer conversie

door conversieoptimalisatie

Van Oordt

“We hebben tijdens het hele definitie- en ontwikkeltraject een super fijne ervaring met het projectteam van Digital Impact gehad. Onze website is nu slimmer en sluit beter aan op de informatiebehoefte van de doelgroep.